BETA Software - Streaming Stats Not Accurate

wlsl

New member
Good Afternoon, I currently have no one connected to my Live365 account but RadioBoss is reporting 2 connections?
 
ola  boa noite eu me chamo  jose alves  eu sou loucutor de web r?dios  e uso radio boss e baixei um hj aqui atraves  do seu site e  so que nao veio ha chave  ativa?ao do radio boss 5.8.5.2  teria como vce  me ajudar  ja me cadastrei no seu site desde ja  lhe agrade?o
jose alves da silva junio said:
ola  boa noite eu me chamo  jose alves  eu sou loucutor de web r?dios  e uso radio boss e baixei um hj aqui atraves  do seu site e  so q
jose alves da silva junio said:
ola  boa noite eu me chamo  jose alves  eu sou loucutor de web r?dios  e uso radio boss e baixei um hj aqui atraves  do seu site e  so q
 
wlsl said:
Good Afternoon, I currently have no one connected to my Live365 account but RadioBoss is reporting 2 connections?
RadioBOSS gets the number of listeners from the server, the two listeners you see is what the server reported. It is possible that you need to configure statistics relay to get the proper data: https://manual.djsoft.net/radioboss/en/statistic-relays.htm
You should contatc your streaming provider support to get assistance on how to configure the stats.
 
Back
Top